wtorek, 14 lutego 2012

Walentynkowy naszyjnik iii ?????

Kolejny wstążeczkowy naszyjnik wyszedł spod mojej igły. Kolory jak przystało na dzień św. Walentego czerwienie i róże.
 
 Tym razem pokusiłam się o ozdobienie koralikami części łąńcuszka.

  A teraz to co tygryski lubią najbardziej

CANDY ROCZNICOWE
 Dokładnie w styczniu minął rok mojego blogowania i myślę, że zorganizowanie z tej okazji candy jest dobrym sposobem, żeby Wam podziękować za to, że mnie przyjęłyście w tym blogowym świecie,  że mnie odwiedzacie i pozostawiacie cudowne, napędzające do pracy komentarze:))

Cukiereczkiem będzie przedstawiony powyżej naszyjnik i wyhaftowana przeze mnie niespodzianka:))

Zasady wszystkim znane:)
- zostawiamy komentarz pod tym postem
- wstawiamy zdjęcie w pasku bocznym swego bloga z linkiem do mojego candy
- niecierpliwie czekamy na losowanie :D:D które odbędzie się 20 marca:))

Miłego dnia św.Walentego :))

85 komentarzy:

  1. Udało się ! Pierwsza !
    Ustawiam się w kolejce, choć bardzo dawno nie brałam udziału w zabawach CANDY...nie mam szczęścia w losowaniu... Może teraz mi się uda:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie mam szczęścia, ale mimo to ustawiam się w kolejce :) wisiorek piękny, bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo chetnie sie zapisze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne candy.Piszę się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjniczek przecudny !!!
    Chętnie bym go przygarnęła ;-)
    Ustawiam się w kolejce ;-)
    Gratuluję rocznicy, życzę wielu lat blogowania w miłej atmosferze !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku blogowania! naszyjnik cudny - z przyjemnością się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu, wielu następnych :O)
    A naszyjnik jest tak cudny, że nie może mnie tu zabraknąć w kolejeczce :O)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zanim doszłam do niespodzianki, oczu nie mogłam oderwać od tego CUDA :)

    A jak przeczytałam o twojej rocznicy i candy, to bez zastanowienia piszę się!!!

    Gratuluję rocznicy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite piękno! Od jakiegoś czasu podziwiam Twoje bransoletki, teraz naszyjnik, masz niebanalne pomysły! Kolejkę zaklepuję niewątpliwie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje naszyjniki są cudowne! Szalenie mi się podobają, więc zapisuje się :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny naszyjnik, zapisuję się i gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpisuje sie oczywiscie i ja bo uwielbiam takie klimaty. Naszyjnik cudo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy!!!
    Naszyjnik to istne cudo - ustawiam się po niego w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe candy i śliczny prezent szykujesz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny naszyjnik :) Zgłaszam się do zabawy i życzę równie miłego Walentego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje rocznicy i życzę kolejnych blogowych sukcesów!

    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby dalej :) Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny naszyjnik. Zapisuję się szybciutko
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się, muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  21. Dalszego pełnego pasji, zadowolenia i świetnych pomysłów blogowania życzę.
    Zasilam swoją osobą kolejkę oczekujących: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje, z miłą chęcią ustawiam się po takie skarby

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią powalczę o ten piękny naszyjnik ;)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki piękny :)
    Zapisuję się i zapraszam do mnie na candy powitalne:)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulują roczku blogowania.
    Pozdrawiam serdecznie.
    monia0083.blox.p

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy! Gratuluję Roczku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. z przyjemnością dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest śliczny :) zapisuję się i zapraszam na candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku ale on jest cudny! Nie mogę wyjść z podziwu, jest idealny! Gratuluję rocznicy!! Mam nadzieję, że ja za rok też będę mogła się takową pochwalić i rozdawać słodkości z tego tytułu! :) Muszę się zapisać, bo nie darowałabym sobie tego! :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O, jaki ładny! Zapisuję się do zabawy i pozdrawiam! :)
    zajaczkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny! Absolutnie cudowny!!!
    Zgłaszam się.
    Pozdrawiam serdecznie i dodaje obrazek z linkiem do paska bocznego.

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękny ten naszyjnik naprawdę bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękny, zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się,
      Link: http://whatgirlslovesthemost.blogspot.com/
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  35. Ja również chętnie dołączę. Tym bardziej, że 20 marca mam urodziny:) Zapraszam do mnie www.damarhis.pl

    pozdrawiam

    Ola
    damar84@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też ustawiam się w kolejce po takie cudo! Zapraszam na mojego bloga www.robotkoweconieco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super candy, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. tez sie zglaszam :) piekny pomysl !

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny naszyjnik, dlatego i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się i zaraz dodam obrazek w panelu bocznym bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne dzieło, zapisuję się z wielką ochotą i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluje roczku i dolaczam sie do ogonka. moze mi sie uda zdobyc tego cukieraska ;p
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny naszyjnik, taki romantyczny...
    Grzechem byłoby nie spróbować szczęścia - może się uda ? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - też na "rozdawajkę" :)
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się :)
    banerek na blogu jest :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne cukierasy ;) W ogóle piękne rzeczy tworzysz, zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeszcze ja się dopiszę do listy chętnych;-)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy jeśli bardzo, ale to bardzo podoba mi się Twój projekt naszyjnika, a nie posiadam bloga, za to link do candy wkleiłam na facebooka, to czy tez mogę się zgłosić? W razie czego, mogę podesłać link do mojego profilu...
    Tak ładnie proszę!
    Mój e-mail to emaoleo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Naszyjnik cudny więc się w kolejce ustawiam , banerek na http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. I jak tu sie nie ustawić po taki piękny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny naszyjnik! Ustawiam się w kolejce wraz z życzeniami wielu kolejnych wspaniałych lat blogowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Красивая подвеска!

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny drobiazg, pasowałby do mojego beżowego sweterka :)
    galeria61.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczny naszyjnik i z ochota ustawiam się w kolejce:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się i już dodaję banerek

    OdpowiedzUsuń
  57. Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam
    Jazz

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie mogę się oprzeć!!! przepiękny naszyjnik! oczywiście zapisuję się!! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również po to cudo stoję w kolejeczce ;)
    Może szczęście sie pouśmiecha ;))))

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja jestem chętna:)
    Banerek na kilkascian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Naszyjnik jest cudny, chętnie go ponoszę :).

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny naszyjnik. Może akurat los mi będzie sprzyjał.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. ustawiam się w kolejce :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. To i ja chętnie stanę w tej kolejce :) Śliczny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  65. wspaniały naszyjnik, nie mozna przejśc obojetnie, staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  66. prześliczny jest!!! strasznie mi się spodobał więc muszę, po prostu MUSZĘ stanąć do kolejki :) i jeśli pozwolisz zostanę na dłużej również na Twoim blogu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się, po takie cudo warto

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja się dopisuję po takie cudeńko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Uffff .... dotarłam no to i ja również ustawiam się w tej kolejeczce po takie cudeńko ;>
    http://modelinowa-cukierenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Przepiękny! Z wielką chęcią dopisuję się do tej długiej kolejki;) http://galeria-inspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. z wielką chęcia się zapisuję i trzymam kciuki by mi sie udało
    bo naszyjnik jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie mogę przejść obojętnie koło tego ;)
    Też staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ogonek dłuuuuuuuugi, ale staję i grzecznie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Przekiękny!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  75. zapisuję się i zapraszam na Candy do mnie
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudeńko yey i oczywiscie muszę stanąć w kolejce.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Ustawiam się w kolejce, świetny wisior :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. No ten naszyjnik to dzieło sztuki, jego wygranie to chyba graniczy z cudem...no ale cuda się zdarzają więc staję w kolejce:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Staję w kolejce. Cudowny naszyjnik! Kto wie, może szczęście się do mnie uśmiechnie? ;)

    http://bucherwelt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję rocznicy! :)
    Cudny naszyjnik! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Może się jeszcze załapie na koniec kolejki ;) Naszyjnik jest po prostu prześliczny!!! banerek jest http://smakkropki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń