sobota, 17 stycznia 2015

Na czarno


Kolejny lariat w moim wykonaniu, tym razem postanowiłam trzymać się klasyki i postawiłam na kolor czarny. Uwielbiam ten rodzaj naszyjników, tyle możliwości noszenia, motania, przekładania. Wszystkich zainteresowanych sposobami wiązania odsyłam tu oraz tutaj , dziewczyny zrobiły przejrzyste tutoriale, więc nie będę się powtarzać.
Wypleciony z koralików Toho Round 11/0 w kolorze opaque jet, na 6 koralików w rzędzie.  Całkowita długość z zawieszkami to 118cm, sam sznur ma dokładnie 100cm.

Kulki również wyplecione z koralików Toho, w dwóch rozmiarach 11/0 i 15/0.


11 komentarzy:

  1. piękna praca - podziwiam za wytrwałość:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca!Czy ja kiedyś osiągnę taki poziom , jak na razie nie potrafię poradzić sobie z tymi kulkami, ale ćwiczę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tworzysz przepiekne rzeczy, po raz pierwszy tu jestem , ale bede Cie odwiedzac regularnie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    OdpowiedzUsuń
  5. W dobrym guście i bardzo elegancko ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. masz talent :) oby tak dalej :) super kolor

    OdpowiedzUsuń