czwartek, 2 czerwca 2011

Róż w ataku, czyli Czerwcowe Candy

Spodobało mi się rozdawanie prezentów i obiecałam niedługo ogłosić candy. Traf chciał, że sama wygrałam (pierwszy raz!!!!!) candy w małym domku, więc z tej radości postanowiłam zrobić to jak najszybciej:))

Zauważyłam, że obiektem westchnień wielu osób są tildowe króliczki. Porozmawiałam czule z moją nową maszyną do szycia i tak oto powstała różowa królicza panienka. Ja nie wiem o co chodzi, nie znoszę różowego koloru, może to te goździki, które dostałam od juniora na Dzień Matki?:)))

Tak prezentuje się pannica w całej okazałości:)
 
 
 Tak więc, jeśli ktoś ma ochotę przygarnąć to stworzenie i zrobić mu ciepły kącik w swoim domku, powinien;)))

1. Zostawić komentarz pod tym postem.
2. Umieścić poniższe podlinkowane zdjęcie na pasku bocznym swojego bloga.
3. Osoby nie posiadające bloga proszę o zostawienie adresu maila.
4. Na chętnych czekam do 29 czerwca.
5. 30 czerwca odbędzie się losowanie, nowego domku dla króliczka;)))

 Zapraszam !!!!!

97 komentarzy:

  1. Wow! zapisuję się i czekam z nadzieją.. Może uda sie wygrać Królisie dla mojej Gwiazdeczki :-)
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam króliczka a ta kobietka bo raczej jest to ona wprawia mnie w zachwyt. Zapisuję się:)
    mapassionart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem trzecia yupi!
    muszę ją mieć ,jest taka piekna ,muszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Króliczek jest przepiękny, dlatego długo się nie zastanawiając zgłaszam się do zabawy i ustawiam się w kolejce :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna nagroda warto zapisać się i czekać na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy, koniecznie się zapisuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobaja mi sie te krolisce chetnie bym taka przygarnela:)
    Zapisuje sie koniecznie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. W naszy domu znajdzie się kącik dla słodkiej zajęczycy. Kolorkiem nawet pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie sie zaopiekuję tą uroczą Panienką.
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja się ustawię w kolejce :O)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja i ja ;o) Dziękuje za zaproszenie ;o) Nie wiem jak mogłam przegapić tego posta ;o) Cudaśny króliś ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chce, ja chce !!! Bardzo chętnie przygarnę ja do swojego domku :) Tym bardziej, ze ja takiej stworzyć nie potrafię:) Pozdrawiam i czekam na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za zaproszenie:)Króliczek fantastyczny, więc się zapisuję:D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Z ogromna radością zapiszę się na te cudne candy:)) królisia jest urocza:)))
    Pozdrawiam Renata!

    OdpowiedzUsuń
  16. dopisuję się oczywiście (skoro juz mogę)
    pozdrawiam
    Blanka
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny króliczek, chętnie się nim zaopiekuję.
    Pozdrawiam,
    djolka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bym chciała mieć taką królicę i cichutko dopisuję się do kolejki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tu nie chcieć przygarnąć takiego cuda,pewnie,że chcę

    OdpowiedzUsuń
  20. No wygrana takiego krolika na pewno poprawilaby mi humor. Sprobuje szczescia?

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczny, marzy mi sie taki więc ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  22. I love candy - zapisuję SIĘ http://zarazjuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. przygarnę królisia :-))))pozdrawiam!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Króliczek jest cudny, a róż tu wcale nie przeszkadza! Chętnie wezmę udział w zabawie i zapraszam na candy do siebie - jeśli masz ochotę :).
    http://yaollinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Poluje na taką króliczkę na każdym candy, które się zdarzy. Marzy mi się po prostu taka:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się do CANDY :):)
    Zapraszam do mnie na www.sanderaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, cudna jest!!! Oczywiście, że jestem chętna!

    OdpowiedzUsuń
  28. króliczkowa panienka jest cudna.chętnie ją przygarnę :)
    http://madziarka-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudna!!! Strasznie chciałabym wygrać więc się zapisuję i ustawiam w kolejce :)
    grzesilona@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się zapisuję:)Oraz zapraszam na moje candy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna jest ta Panna ;) Myślę, że u mnie będzie jej dobrze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Staję grzecznie wzdychając do tej różowej panny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna królisia, mam nadzieję, że zaprzyjaźni się z moimi janiołami jakbym wygrała candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny króliczek. Zapisuję się z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki króliczek, to i moje marzenie... =}
    Pozdrawiam
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna tilda :) Ja ce ;)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuje sie :) jest przecudna :*
    http://sodalit-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. dlaczego ja nie mogę zostawiać komentarzy:( buuuu a tak bardzo chciałabym ustawić się w kolejce:(asia z Moje Twory

    OdpowiedzUsuń
  40. Mój domek z przyjemnością ugości taką słodką pannicę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana, jak królik to i ja. Piękna Królisia może będzie moja???
    Buziole
    Kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. zapiszę się :)

    doracherry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ach jaka cudowna!!! Stanę w kolejce, chociaż kolejeczka już długaaaa...
    Ale może to mnie dopisze szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie będzie miał cieplutko:) tak więc staję grzecznie w kolejce:)
    zoesonik@gmail.com

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Słodziutka :) Zapraszam na mój konkursik: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/konkurs-na-imie-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Очень красивая кукла. Мне также хотелось принять участие!
    Мой блог находится здесь: http://krustinlietas.blogspot.com/
    Дайга из Латвий

    OdpowiedzUsuń
  47. jest naprawdę świetna!! Z chęcią się zapiszę po nią:):) pozdrawiaM:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też chcę króliczka, ja też ;-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeśli można to i ja chętnie się ustawię w kolejce ;)
    http://gessekai.blox.pl/html - w pasku bocznym

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tildowy Króliczek to moje marzenie :)!
    I na dodatek w różowościach :D
    Staję w tej ogromnej kolejce i zapraszam przy okazji na moje urodzinowe candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. uwialbiam Tildy a ta jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale boski. Uwielbiam króliczki. Może mi się poszczęści. Jeżeli macie ochotę na wymianko-candy to zapraszam serdecznie
    http://aniajura.blogspot.com/2011/06/i-juz-mina-rok-jak-jeden-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny króliczek;)Z przyjemnościom się zapisuje!

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna królisia!!!!! Ja również nie jestem fanką koloru różowego, ale akurat do tej damy ten kolorek świetnie pasuje. Jest przeurocza i chętnie ją przygarnę :D :D :D :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  55. So sweet candy, dear!! Thank you a LOT for a chance to win!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  56. też nie przepadam za różem, ale... ona jest piękna! :) dlatego też staję grzecznie w kolejce
    http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Oj ja też mam słabość do takich tild,a szczególnie moja córeńka:))
    zapraszam również do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem już dużą dziewczynką, ale różowa tilda, to chyba właśnie dla mnie jest;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kącik znajdzie się i bez problemu!

    OdpowiedzUsuń
  60. Uszycie Tildy, niestety, ale jest poza moim zasięgiem, więc należę właśnie do grona wzdychaczy. Panienka ślicznusia, więc na pewno będzie długaśna kolejusia :)
    Serdeczności posyłam i zapraszam, banerek zamieszczę, choć z dużą niechęcią ;)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja generalnie nie przepadam za różem, ale cudaczek jest śliczny mimo to... i chętnie przygarnę!
    Banner w bocznej szpalcie bloga:
    http://zawilo-codziennik.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Króliczek jest cudowny i z miłą chęcią się nim zaopiekuję :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczny króliczek, w moim ulubionym różowym kolorze



    Śliczny króliczek, w moim ulubionym różowym kolorze.
    http://unga-sielskieanielski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczny króliczek w moim ulubionym różowym kolorze.
    http://unga-sielskieanielski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowny, ja niestety nie posiadam taki zdolności. Zapisuję, się, a nóż mi się poszczęści i królicza Panna zasiądzie u mnie na półeczce :)

    Pozdrawiam,

    sowlshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. O jaki cudny - powiedziała moja córcia ;o))
    Zapisujemy się więc i dziękujemy za udział w candy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wspaniała :)
    W kolejeczce ustawię się z miłą chęcią po taką wspaniałość dla córkic :D
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie
    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Moja córcia jest zachwycona!! Zapisujemy sie!!! Monika - nika729@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  69. tak wpadłam w ostatniej chwili a tu takie królicze cudeńko:-)))) Ustawiam się i czekam na cud:-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Chętnie przygarnę Królisię .Serdeczności.:-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Słodka Królisia :)
    staję w kolejeczce

    http://halula.blogspot.com/

    pozdrawiam serdecznie
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak dla mnie to ten cudny króliczek to marzenie. Sama nie potrafię takiego zrobić a bardzo bym chciała mieć takiego w domu:) Dlatego staję w kolejce;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam chrapkę na tę różową pannicę:) Z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jak można pominąć takie słodkości? Ustawiam się grzecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudna różowa króliczka :) z pewnością znajdę dla niej przytulny kącik, dlatego również się zapisuję:)
    Zapraszam również na moja candy:)

    OdpowiedzUsuń
  76. śliczny króliczek ;) Zgłaszam się
    daria7ds@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. cudny! na pewno byłoby mu u mnie przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. ja też staję do kolejki.uwielbiam króliczki.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Sliczny króliczek jest do wygrania
    Wiec i ja się zglaszam do losowania

    OdpowiedzUsuń
  80. Słodka, cukierkowa królisia do wygrania to ja baardzo chętnie się ustawię:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękności...nawet wiem gdzie by się u mnie dobrze czuła....z chęcią bym ja zaprosiła do siebie...więc ustawiam się na koncu.....

    OdpowiedzUsuń
  82. Tildy podobają mi się przeokropnie. Nie maiałam dotąd szczęscia wygrać żadnej - moze tym razem się uda? Jest piękna, taka słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękna! Z przyjemnością się nią zaopiekuję!
    maneruki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Moja córa pokochałaby ją na dzień dobry:D Staję w kolejkę i czekam z niecierpliwością na wyniki....Pozdrawiam i zapraszam do siebie.http://manufakturka-mb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Staję grzecznie w ogonku :)
    www.plichcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Genialna!!! z checią sie zapsizę;)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. słodziutka!z chęcią się zaopiekuję!

    OdpowiedzUsuń
  88. Jestem różowym króliczkiem, mam na imię Róża i uwielbiam różowy kolor! Zgubiłam gdzieś moje różowe okulary, ale to nic, bo i tak wszystko widzę w różowym kolorze. Różowy świat jest piękny: brak zmartwień, trosk, problemów - życie usłane różami (różowymi oczywiście)...
    Hmm... przyda się trochę różu w moim domu. Ustawiam się w kolejce, może główna bohaterka trafi do mojej niekróliczej nienorki. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jest przeurocza!
    Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. Śliczna klólisia :)
    Chętnie ją adoptuję :)
    Fajnie tu u Ciebie - pewnie będę zaglądać częściej :)
    Zapraszam też do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Zdążyłam w ostatniej chwili :) Pozdrawiam i zapraszam na candy książkowe do siebie tu

    OdpowiedzUsuń
  92. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  93. No to pewnie będę ostatnia ,ale zapisuje się z chęcią.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Och wiesz jak ja wzdycham do takich króliczków :).

    Może mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń