środa, 21 marca 2012

Wyniki Candy

Kochane dziękuję za udział w zabawie!
Cieszę się bardzo, że naszyjnik się Wam spodobał, więc z pewnością to nie ostatni jaki wyszedł spod mojej igiełki:))

Sierotką Marysią był mój młodszy syn, więc ewentualne zastrzeżenia proszę kierować do niego;)))

Niniejszym informuję, że szczęśliwą (mam nadzieję) posiadaczką naszyjnika zostaje.....

bubuisa z bloga Moje życie na wsi

Serdecznie gratuluję i proszę o adres na @ !!!

Życzę Wam dużo słoneczka, a sama zmykam do pracy:))

15 komentarzy:

  1. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze gratuluję i troszkę "zazdraszczam" :) , bo wisior cudny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zwyciężczyni.
    Pozdrawiam i dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dopisało szczęście! Za piękną zabawę gorące podziękowania ;)))
    Oczekiwanie i dreszcz emocji był niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę nieprawdopodobnie! I gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wylosowanej:) Zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tak pięknego prezentu wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za zabawę i z delikatną zazdrością Gratuluję zwyciężczyni ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wylosowanej szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj cudna bizuteria ,gratulije.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale niespodzianka!!! Moje pierwsze wygrane Candy!!! Nawet nie wiesz jak się cieszę!!! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę zwyciężczyni, bo wisior jest naprawdę przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń