niedziela, 1 maja 2011

Wyniki Candy z Elfem

Kochane do wczoraj trwało Candy z Elfem i tak jak obiecałam, dziś odbyło się losowanie. 
Komentarze zostawiło 61 osób. Przerosło to moje najśmielsze oczekiwania, gdyż dopiero od niedawna jestem w blogowy świecie. Zajrzałam do każdej z Was, podziwiałam Wasze blogi i piękne prace, które tworzycie - dziękuję za tę możliwość, dzięki temu mam z czego czerpać kolejne inspiracje. 
Przejdźmy do konkretów;) 
Losy podzieliłam do dwóch miseczek w zależności od wybranego koloru, niezdecydowanych dodałam losowo, po równo do każdej gromadki:)
Tak prezentują się miseczki z losami...
 
Niebieski notesik wygrywa...
Orsynia!!! Gratuluję!!!

Różowy elfik poleci do...
Marty!!! Gratuluję serdecznie!!!

Tak jak obiecałam do każdego notesiku dołożyłam jeszcze niewielką niespodziankę, ale to na razie tajemnica ;)
Dziewczyny proszę o adresy do wysyłki:)))

Bardzo mi się spodobało rozdawanie prezentów, więc myślę, że niedługo ogłoszę kolejne candy. Okazja znajdzie się na pewno;)

Wszystkim bardzo dziękuję za tak liczny udział w zabawie:)

19 komentarzy:

  1. Dziękuję Ślicznie za super zabawę, a wylosowanym gratuluję pięknych nagród:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wylosowanym fajnych fantów;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurra,to ja:)!!!ale się cieszę:)!dziękuję za super zabawę i gratulacje:)i już wysyłam maila...
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję,gratuluję dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje szczęściarom ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. wielkie gratulacje dla zwyciężczyń

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany! Wygrałam Elfika! Nie mogę uwierzyć, czytałam napis na karteczce z 10 razy aż to do mnie dotarło:)))))) Ogromnie się cieszę ... za 2 dni mam imieniny i taki prezent, pierwsze wygrane candy, wow!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla dziewczyn! Piękne nagrody..

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dziewczynom a Tobie dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż nie udało się ;-( ale może innym razem ?
    Zapraszam na Candy do siebie ;-) może Ty będziesz miała więcej szczęścia niż ja !?
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje i dziękuje za zabawe.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. spóźniła się na Twoje Candy...
    ale Ty na moje nie :D
    dziękuję z wizytę i lecę dalej podziwiać Twojego bloga!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiula gdzie się podziewasz?

    OdpowiedzUsuń