piątek, 25 lutego 2011

Woreczek vintage do Szuflady :))

Udało się w ostatniej chwili!!! Dwa dni temu już miałam się poddać, bo byłam pewna że nie dam rady skończyć na czas. Na następne wyzwanie muszę wymyślić coś mniej pracochłonnego, bo niedługo będę sypiać na stojąco ;))
Na wyzwanie # 18 w Szufladzie pt. "Vintage" przygotowałam woreczek na robótki ręczne. Warunek był właściwie jeden, praca (interpretacja zdjęcia), musiała być w kolorze sepii, dopuszczalne były dodatki czerni i bieli.

 Mi vintage kojarzy się właśnie z takimi drobnymi, kobiecymi przedmiotami. Chociaż ten "drobny" raczej nie jest, ma 26cm x 36cm. Woreczek uszyty jest z lnu w kolorach, brązowym i ecru. Haft na białej kanwie, według wzoru firmy DMC, w sepii.

Po bawełnianą brązową koronkę, biegałam jeszcze dziś w południe. W sumie na dobre mi to wyszło, gdyż szanowny małżonek stwierdził, że powinnam takie rzeczy mieć w domu w odpowiednich ilościach, i on mnie w tym celu zawiezie do porządnej pasmanterii, żebym sobie zakupy takowe zrobiła :D Absolutnie nie zamierzam się z nim kłócić :)))))))))))))))))))

Różyczki wykonane według kursiku Ediny z Leśnego Zakątka, z brązowego lnu, jakoś wyszły ;)
A tak prezentuje się zapakowany.
 
Woreczek zrobiłam z myślą o przewożeniu moich robótek. Do tej pory służyła do tego celu mała reklamówka, nawet mój własny rodzony syn powiedział mi, "mama, takie rzeczy robisz, a z siatką jeździsz?". Głupio mi się zrobiło, więc teraz mam już woreczek:))


Moją pracę zgłaszam również do zabawy hafciarek, organizowanej na blogu Czas relaksu pt. "Damskie motywy". Zadaniem jest zrobienie czegoś dla siebie, wzór to jak sama nazwa wskazuje motyw damski. Skończony haft musi zostać wykorzystany na wykonanie jakiegoś drobiazgu. 
Warto się przyłączyć, jest jeszcze czas klik...

Życzę Wam miłego weekendu i cieplutko pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Ach...przepiękny woreczek:)Dziękujemy za udział w zabawie Szufladowej:))
    Dziękuję również za odwiedzinki na blogu.
    To taki wspaniały balsam dla duszy....Ciepło pozdrawiam i ślę uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Woreczek piękny Ci wyszedł!!!! I różyczki super się prezentują, cieszę się że przydał się kursik:))
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny woreczek!
    I właśnie odkryłam że Twój dzwonek podziwiałam w konkursie Kapryśnych Inspiracji. Wspaniałe prace! i świetne wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiula woreczek wymiata:D piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Woreczek jest śliczny - prawdziwie damski, delikatny i elegancki.
    Bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w zabawie.
    Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie. To dzięki Waszym komentarzom mam chęć, żeby znowu i znowu coś stworzyć. Dodajecie mi skrzydeł :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny woreczek !

    http://issolaaaa.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny haft i piękne wykończenie! Teraz możesz z dumą transportować podręczną robótkę!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczny hafcik i super woreczek:))
    Czy zechcialabys sie podzielic wzorem haftu???
    pozdrawiam cieplutko Asia

    OdpowiedzUsuń