poniedziałek, 1 lipca 2013

To na co czekacie :)))))

Wiem, wiem spóźniona jestem wielce, ale dzieciaczki na wakacje musiałam niespodziewanie szybciej zawieźć i stąd ten poślizg, który mam nadzieję mi wybaczycie ;)

Na początek chciałam Wam pokazać coś, co od jakiegoś czasu zaprząta moje ręce... szydełko poszło w ruch i nijak nie mogę go odkleić, siedzę więc i dziergam niestrudzenie różności, począwszy od babcinych kwadratów, przez zabawki dla moich urwisów, na kwiatuszkach kończąc:)


******************


broszka w 100% z bawełny w pięknym pastelowym odcieniu różu, wykończona ceramicznym białym koralikiem

Mam nadzieję, że się Wam podoba, bo.... to jest właśnie ta dodatkowa niespodzianka dla zwycięzcy candy, którym zostaje







************************** ni mniej ni więcej ************************








Gratuluję serdecznie !!!!

I czekam oczywiście na mail z adresem do wysyłki:)

21 komentarzy:

  1. gRATULACJE DLA ZWYCIĘŻCZYNI! pIĘKNA BROSZKA! pOZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szydełciak śliczny, gratulacje dla wylosowanej ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa! Dziękuję, dziękuję! Żebyś mnie widziała przed chwilą: weszłam na twojego bloga jednocześnie mówiąc z żalem do męża: a ja coś ostatnio nie wygrywam i patrzę, a tu wygrał Promyk! Rozdarłam się, tak jak na początku komentarza.:)Jeszcze raz dzięki, adres już wysyłam Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna róża :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna broszka, nawet więcej powiem - Urocza :)
    Dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Promyczkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej!
    piękna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram szydełkowe dzierganie ,bo sama też jestem ostatnio uzależniona.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zapraszam do mojej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wygląda:)
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe urocze chwile:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i podziękowania za miłą zabawę;-0
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Broszka kwiatuszek jest śliczniutka :) Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, ale szczęsciara!
    Gratulacje :)

    I dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Urokliwa różyczka i pasuje do tej białej bluzeczki idealnie :) Sama bym chętnie wydziergała, tylko takiej różowiutkiej włóczki nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Promyku gratuluje

    dziekuje za zabawe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń