wtorek, 20 listopada 2012

Wszystkiego po trochu...

Ostatnio mieszkanie musiałam zamienić na mały szpital, bo jak mówią w pewnej  reklamie "chorowanie w moim domu jest jak sztafeta", na szczęście mnie tym razem ominęła. Dzieciaki chore leżały w domu, one oczywiście zadowolone niezmiernie z tego faktu, ja jako "matka wyrodna" już trochę mniej, gdyż czas na robótki w związku z powyższym uległ dużemu skróceniu:)  Tak więc czas dzieliłam pomiędzy chorujących, a realizację zamówień (z tych dla odmiany cieszę się bardzo :D :D) i tak nawet nie wiem kiedy umknęły mi trzy tygodnie listopada:)

Powstało kilka nowych wzorów bransoletek zarówno sznurkowych jak i z koralików, ale nie zdążyłam im nawet zdjęć zrobić, a rozeszły się jak świeże bułeczki:) Pomalutku wyłania się seria koralikowych bransoletek w pastelowych kolorach z zawieszkami w formie kokardek 
 

Jak widać nowości raczej niewiele. Kilka osób zaproponowało mi prywatne wymianki, cieszę się z nich ogromnie, ale rzeczy które na nie powstają z wiadomych względów pokazać jeszcze nie mogę:) Realizuję również kilka zamówień, jednak są to przeważnie powtórki już pokazywanych rzeczy, więc nie chciałabym Was zanudzać. 

Chciałam również podziękować Pusi za otrzymane jakiś czas temu wyróżnienie, sprawiłaś mi ogromną radość:)

Dziękuję bardzo!!!

14 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziewię, że Twoje prace rozchodzą się jak świeże bułeczki:) są cudne!!!!
    a te pastelowe bransoletki są po prostu zachwycające!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki mają fajne pastelowe kolorki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i misternie wykonana biżuteria :) Gratuluje wyróżnienia w pełni zasłużonego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienie i tego że bransoletki sobie poszły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki są świetne i do tego w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki całkowicie zawładnęły moim sercem, są zjawiskowe! A kolczyki w kolorze jasnej śliwki chętnie bym nabyła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i bardzo delikatne w wyrazie bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pastelowe bransoletki :)


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe, a te kokardki dodają im smaczku :)

    OdpowiedzUsuń