piątek, 27 czerwca 2014

Piszemy...

Kolejny haft wyszyty, wyprasowany i gotowy do pokazania ;)
Jakiś czas temu znalazłam go na blogu Niny i od razu wiedziałam, że kiedyś też sobie taki wyszyję. Tak to już chyba jest z większością moich haftów - gdzieś zobaczę, znajdę wzór, swoje odleży, ale w końcu wyszywam:)
 Fleurs déliées Véronique Enginger
32ct Lucan kolor naturalny
nici DMC
 
Mimo że wzór jest niewielki dłubaninki troszkę było. Żeby zmieścić haft na stronie musiałam go wyszywać na jednej nitce osnowy, oczywiście jedną nitką. Lupa okazała się momentami niezastąpiona:)
 

Wnętrze wykończyłam papierami z Galerii papieru, zrobiłam też kieszonkę na podręczne zapiski, i dodałam małe tagi na notatki, ewentualnie do wykorzystania jako zakładki.
 
Dla odrobiny romantyzmu wiązanie zrobiłam na atłasową wstążeczkę:)
I jak Wam się podoba?

33 komentarze:

  1. Przepięknie wykonana praca!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! Podoba? Nie podoba! Pożądanie moje budzi!
    Wykonałaś go perfekcyjnie, przepięknie :) W życiu bym tak nie potrafiła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda ślicznie, haft perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny hafcik i pomysł zeszycika super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny i haft i notatnik - super praca, po prostu wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft jest doskonały a wykonie rewelacyjne!!!
    Ja też myślę nad wykonaniem tego hafcika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały hafcik, cudowne wykończenie! Jesteś niesamowicie cierpliwa, haftując niemały obrazek tak maleńkiej wielkości! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo.Tak delikatny i kolorystycznie piękny.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny! I tak starannie wykonany, cudo prawdziwe.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wykonany haft, cudeńko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft i do tego taki drobniutki - podziwiam! Całość ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hafcik śliczny ... i pięknie wyeksponowany na okładce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pięknie !! Sama chciałabym taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ranyście ...zwariowałam, jest po prostu obłędny!!! i haft i cały notes!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ to prawdziwe cudo:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And earning money online using it is as easy as 1--2--3!

    Follow the steps below to make money...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system explode your list and sell your affiliate products all by itself!

    Are you ready to start making money?

    Click here to start running the system

    OdpowiedzUsuń